Automatització de processos documentals

A continuació presentem els 4 processos documentals que es poden automatitzar a la seva empresa per millorar el rendiment del negoci i a més reduir els costos operatius.

Les empreses tenen clients que demanden serveis o productes, i proveïdors que faciliten el funcionament de l'empresa / negoci.

Aquests 4 processos cobreixen totes les fases documentals del seu negoci, tant en l'apartat de comunicació amb els clients com en els processos documentals amb els proveïdors.

4 processos documentals a automatitzar

Descarregar Automatització de Processos Documentals en PDF

Automatització de processos documentals

Descarregar Automatització de Processos Documentals en PDF

Més informació d'automatització dels processos documentals

  1. Comandes de clients: Completa solució per automatitzar la gestió de comandes des de la recepció fins a la seva creació en el sistema de gestió (ERP). Es poden tractar les comandes en format paper o electrònic, i realitzar un complet seguiment d'aquests i les seves possibles incidències. Per això s'ofereix un quadre de comandaments en el que és possible saber en tot moment en quina fase del tractament es troben les comandes.
    Això li permetrà reduir fins a un 80% el temps emprat en processar les seves comandes i reduir els costos en un 50%.
  2. Compres a proveïdorsSolució electrònica d'automatització del procés de compres d'una empresa, aquest procés permet mitjançant un flux d'aprovació estandarditzat automatitzar els processos d'adquisició de béns i serveis de la seva empresa.
    Permet un major control i coordinació en totes les compres i prescindir del tradicional paper i de tots aquells passos que havien de fer de manera manual.
  3. Factures de proveïdorsEls processos manuals que s'utilitzen habitualment són lents, susceptibles de cometre errors i en ocasions no tenen el control desitjat.
    La nostra solució ofereix la possibilitat d'implementar un flux d'aprovació de pagament de factures, comptabilització d'aquestes en el seu ERP i arxivat de les mateixes. Tot en format electrònic i homologat per l'Agència Tributària.
  4. Facturació a clientsAutomatitzar el enviament i arxiu de les factures electròniques i en format paper, respectant la legislació vigent.
    La nostra solució és apta tant per a petites com grans empreses. Pot ser implementada de forma immediata, gràcies a la possibilitat de convivència entre el sistema tradicional d'enviament per correu postal i l'electrònic (e-factura). Per tant podrem triar el moment més adequat per realitzar la migració a factura electrònica en la seva totalitat.

Si voleu informació més detallada o una presentació de les nostres solucions, contacti amb nosaltres.

Accés al formulari d'informació d'automatització de processos

Contacti aquí amb TBS - Telecon Business Solutions del Grup Telecon per a més informació.

També pot contactar a través del nostre telèfon central d'Informació:

Contacte amb TBS del Grup Telecon. Solucions de digitalització i gestió de documents. Servidors de Fax.