Avantatges de la factura electrònica amb Telecon

La llista d'avantatges de la factura electrònica les podem dividir en 2 apartats, els avantatges de la factura electrònica global a tots els projectes i solucions de facturació electrònica, i els avantatges de la factura electrònica amb Telecon i la seva solució de transició esglaonada a la factura en format electrònic.

Quant als avantatges que ofereixen globalment la majoria de solucions de factura electrònica, tenim:

  • Estalvi en la despesa de paper: Ja que s'eviten les còpies en paper de la factura (com a conseqüència d'un menor cost i una millora per al medi ambient).
  • Es guanya l'espai destinat actualment a l'emmagatzematge de les factures en paper històriques.
  • ROI (estalvi de fins a un 85%)
  • L'administració associada a les factures emeses es converteix en un procés més ràpid i eficient.
  • Auditoria fàcil i l'instant del procés de cada factura emesa.
  • Seguretat màxima en la custòdia de les factures, en no tenir una còpia en paper de la mateixa.
  • La probabilitat de falsificació de les factures es redueix al mínim.
  • Informació i documents de factures enviades localitzables amb facilitat, en estar integrats en un portal web repositori de factures emeses.

A més dels avantatges plantejades i comuns a la majoria de solucions de facturació electrònica, la solució de factura electrònica que ofereix Grup Telecon li aporta el següent valor afegit:

- Possibilitat de treball dual i de transició esglaonada cap a la factura electrònica, no tots els seus clients estan preparats per rebre la factura en format electrònic (a més cal una confirmació del seu client perquè el procés de tramesa electrònica tingui validesa).

Per això a Telecon s'ofereix una transició esglaonada dels seus clients a la recepció de la factura en format electrònic, en la solució es gestiona automàticament l'externalització de la impressió de les factures que encara han d'anar en format paper. Un exemple del procés a continuació:

Imatge del procés de transició cap a la factura electrònica

- Gestió del traspàs dels seus clients a la solució de factura electrònica, mitjançant un procés extern amb un centre d'atenció telefònica que li gestiona la confirmació dels seus clients al procés de factura electrònica. El procés consta de trucades telefòniques, formularis i correus electrònics que permeten obtenir la validesa legal del procés de factura en format electrònic.

Imatge del procés de traspàs de clients a factura electrònica

- Possibilitat de disposar de les factures enviades al portal web: "Factura Web", on podrà buscar les factures pels seus camps: número de factura, codi de client, data de factura, contingut de la factura, etc ...

Imagen del buscador del portal Factura Web

- En el mateix portal Factura Web, tindrà la possibilitat de realitzar un seguiment de l'estat de les factures enviades (ja sigui per correu postal o bé per electrònic). En aquest seguiment es controlen els paràmetres de tipus d'enviament i estat de l'enviament, juntament amb la data d'enviament i el número de Lot on s'inclou la factura.

Imagen de la gestión de Lotes del portal Factura Web

Per a més informació sobre la factura electrònica contacti, amb Grup Telecon.

Contacti aquí amb TBS - Telecon Business Solutions del Grup Telecon per a més informació.

També pot contactar a través del nostre telèfon central d'Informació:

Contacte amb TBS del Grup Telecon. Solucions de digitalització i gestió de documents. Servidors de Fax.