Compres: Automatització del procés de compres

Telecon Business Solutions ofereix una solució electrònica d'automatització del procés de compres d'una empresa, aquest procés permet mitjançant un flux d'aprovació estandarditzat automatitzar els processos d'adquisició de béns i serveis de la seva empresa.

Automatització del procés de compres

Aquesta completa solució permet un major control i coordinació en totes les compres i permet prescindir del tradicional paper i de tots aquells passos que havien de realitzar-se de forma manual.

Gràcies a aquesta solució la seva empresa agilitzarà i optimitzarà el seu cicle de compres estalviant temps i diners en totes aquelles comandes i processos d'adquisició.

Els avantatges d'aquesta solució són nombroses, convertint-la en una interessant opció per a les empreses que vulguin millorar el seu procés de compres.

Reduccció de temps
La solució d'automatització del procés de compres permet realitzar les comandes en línia d'una manera més àgil i més eficient. Els tradicionals processos d'impressió, emplenament i aprovació de les compres per part del responsable queden ja obsolets.

Flux d'aprovació
Un flux d'aprovació automatitzat permet definir nivells d'autorització a comandes i despeses, així com aplicar un control d'accés dels usuaris a la petició de productes i serveis. Tot això accessible en línia des del primer moment.

Millora de la productivitat
Gràcies al procés de compres i les comandes electrònics qualsevol persona autoritzada com a comprador en l'empresa pot adquirir els articles necessaris d'una llista prèviament acordada. En tot moment es podrà comprovar l'estat de la seva comanda, aprovació, enviament, etc. El procés permet un major control i una reducció de temps el que millora sesiblemente la productivitat.

Gestió més eficient
Mitjançant un procés de pre-validació de les ordres de compra ja no és necessària la validació del pagament. Això redueix els temps de pagament i millora la satisfacció dels proveïdors redundant en millors descomptes i condicions.

Millor control de despeses
Qualsevol compra o transacció realitzada, des de la fase de petició a la recepció del producte poden ser seguides de forma centralitzada. Això permet disposar de tota la informació de les diferents etapes del procés de compra, el que comporta un millor seguiment de les despeses que repercuteix directament i positivament sobre la comptabilitat i la relació amb els proveïdors.

Beneficis per la seva empresa

  • Millor gestió de l'efectiu.
  • Control dels pressupostos en temps real.
  • Millor visibilitat dels descomptes per-pagament.
  • Millor control del procés de compra i reducció del risc de frau.
  • Ràpida gestió dels tancaments financers (trimestrals, anuals, etc.).
  • Millor gestió dels proveïdors.

Si està interessat a implementar una solució per a l'automatització del procés de compres de la vostra empresa, ompli el següent formulari i ens posarem en contacte amb vostè per a assessorar-lo.

Accés al formulari d'informació de procés de compres

Contacti aquí amb TBS - Telecon Business Solutions del Grup Telecon per a més informació.

També pot contactar a través del nostre telèfon central d'Informació:

Contacte amb TBS del Grup Telecon. Solucions de digitalització i gestió de documents. Servidors de Fax.