Custodia Documental. Servei de custodia de documents d' empreses.

Telecon ofereix als seus clients i empreses un servei de custòdia documental que li permetrà conservar els seus documents pel període que vostè desitgi, adaptant-nos a les seves necessitats d'emmagatzematge i complint amb la legislació vigent.

Tot això gràcies a professionals del sector que li garanteixen la confidencialitat i seguretat necessària durant tot el procés. Des de la recollida dels documents a la seva empresa fins l'emmagatzematge i destrucció dels documents.

No es limiti a emmagatzemar la seva documentació, rebi assessorament professional i estableixi el pla de custòdia documental que millor s'adapti a les seves necessitats específiques. Tingueu control en tot moment sobre la documentació emmagatzemada gràcies al precís sistema d'identificació i control establert.

Imatge de magatzem de custodia documental

Aquest servei abasta d'una forma integral la gestió dels seus documents incloent serveis addicionals que complementen a la custòdia documental pròpiament i que li donen un interessant valor afegit.

-Recollida: els seus documents de detallar en els llocs i amb la freqüència acordada i transportats per personal especialitzat en vehicles habilitats per a tal fi fins a les nostres instal·lacions.

-Emmagatzematge: els documents rebuts són donats d'alta a l'aplicatiu de control, identificats mitjançant unes etiquetes i assignats a una ubicació física en els contenidors corresponents. Els contenidors poden ser de tipus: C1 (1 caixa Alfabet = llom 10cm = 800 pàgines ) o C4 ( C1x4 ) .

Les instal·lacions estan dissenyades per a tenir control en tot moment de la ubicació de la seva documentació i perquè aquesta es mantingui integra durant la custòdia de la mateixa. Per a mantenir la integritat dels documents en paper emmagatzemats, es proporcionen mesures de control de la humitat i temperatura adequades per a cada tipus de documentació a emmagatzemar.

També es proporcionen mesures de seguretat tant a nivell d'accés a la documentació, com de prevenció d'incendis i inundacions dels fons documentals emmagatzemats .

-Consulta i Recuperació: podrà contractar aquest servei si li interessa accedir de forma presencial per veure la documentació que desitgi o rebre una venda normal al següent dia laborable o urgent en el mateix dia amb un màxim de 4 hores des de la petició sempre que aquesta es realitzi abans de les 14:30.

-Destrucció: es pot pactar una destrucció documental certificada dels documents en custòdia al superar el període que s'estableixi amb el client o sota demanda del mateix segons consideri oportú. Més informació, del servei de destrucció documental, aquí.

Tot el procés de custòdia documental es duu a terme complint amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades, Llei orgànica 15/99 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal (BOE núm 298 de 14/12/1999) garantint així la confidencialitat dels seus documents.

Telecon l'ajudarà a gestionar i controlar els seus documents gràcies a aquest complet servei de custòdia documental optimitzant així els processos de treball de la seva empresa.

Si està interessat en el nostre servei de Custòdia Documental a Barcelona contacti amb Telecon Business Solutions.

Acceso al Formulario información Custodia Documental

A Telecon també oferim el servei de custòdia de documents a tota Catalunya (a les províncies de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona), amb servei a les diferents localitats d'aquestes províncies com són: Badalona, Santa Coloma, Hospitalet, Cornella, Sabadell, Terrasa, Manresa, Mataró, Vilanova, Vilafranca, Figueres, Reus, Tortosa, etc...

Contacti aquí amb TBS - Telecon Business Solutions del Grup Telecon per a més informació.

També pot contactar a través del nostre telèfon central d'Informació:

Contacte amb TBS del Grup Telecon. Solucions de digitalització i gestió de documents. Servidors de Fax.