Factura Clients. Processos de facturació electrònica a clients

Els sistemes de gestió documental tenen molts avantatges per a les empreses.

Un dels avantatges és a la reducció excepcional del temps en què es duen a terme els processos de facturació associats a una venda, s'augmenta el flux d'efectiu en caixa i multiplica la seva capacitat de treball.

Avui en dia, un nombre creixent d'empreses estan buscant uns costos d'administració més baixos, mentre segueixen complint els seus objectius de lliurament moltes empreses no tenen en compte els beneficis econòmics i ambientals que proporciona la gestió documental.

Vivim en una època on tot ha de ser més ecològic, més ràpid i, per descomptat, rendible. Per tant el desenvolupament de sistemes i estratègies per als processos i gestió de documents financers, com ara factures de clients, albarans i comandes, és essencial.

Imatge de una Factura de Clients.

Mitjançant un sistema eficaç de gestió documental, la seva empresa pot automatitzar i agilitzar el procés de facturació als clients, perquè a més d'enviar les factures als clients a temps també es gestioni l'eliminació del paper i l'enviament postal de les factures cap a un procés de factures de clients electròniques.

El procés que permet a les empreses emetre les factures als clients per mitjà d'un portal web de clients i permetre el pagament de les factures per Internet és una necessitat i un avantatge per a qualsevol empresa que busca ser ecològica i reduir costos.

Mitjançant la introducció d'un procés de facturació electrònica, que s'integra amb el sistema d'ERP existent o sistemes de facturació, la seva empresa pot oferir un procés de factures als clients més econòmic i sense paper mitjançant la facturació electrònica (e-factura).

A més de la reducció de la mà d'obra, els materials i les despeses d'enviament associats a la facturació en paper, les empreses també es beneficien en reduir els errors, accelerant els temps d'assentament i una major visibilitat de la marca.

Però no és només benefici per la seva empresa, les factures als clients per mitjà de facturació electrònica representa un escenari en què totes les parts guanyen l'empresa i els clients.

Els clients també es beneficien enormement del servei de factura de clients electrònica, mitjançant el lliurament immediat de la factura o la integració automàtica amb els seus comptes, l'emmagatzematge de la factura en línia, la baixada de la factura del client (que la pot connectar a el seu sistema de compres), i també l'obtenció d'un procés de resolució de conflictes molt més eficient.

Característiques principals de la facturació electrònica:

  • Enviar factures als clients en format electrònic i disponible online en temps real.
  • Gestió online en temps real de tots els documents i factures dels clients.
  • Els clients poden descarregar i interactuar amb dades en diversos formats.
  • Documentació completa i arxivada juntament amb funcions de recerca de dades.
  • Control automàtic de les factures i notificació de l'estat de les mateixes a client i empresa.
  • Presentacions d'informes d'estat de les factures (lliurada, pendent de pagament, pagada).
  • Possibilitat de crear sistemes online multilingües i multi-moneda per organitzar el pagament.

Pagaments Integrats

Juntament amb la reducció de costos en l'administració i el menor impacte ecològic de la facturació de clients electrònica, amb aquest tipus de facturació per als clients s'obté una opció amb més rapidesa en el pagament al permetre als seus clients pagar una factura en temps real a través d'Internet, així s'accelera el pagament i millora el flux en caixa.

Un sistema de factures de clients en línia permet el pagament amb targetes de crèdit i de dèbit, transferència bancària (i una gran varietat d'altres mètodes de pagament disponibles), el que permet a les empreses oferir als seus clients una àmplia gamma d'opcions de pagament i totes les factures es comptabilitzen i liquiden molt abans.

Inscripció dels clients fàcil i amb cobertura del 100%

Els clients poden accedir a les seves funcions disponibles en línia també des dels seus dispositius mòbils (iPhone, Android, Tablets, etc ...). El procés d'inscripció dels clients en el sistema en línia de factura electrònica és directe i senzill. En la majoria dels casos, tot el que un nou client necessita per inscriure en el sistema de facturació electrònica és una adreça de correu electrònic.

El disseny s'integra i s'adapta amb les seves plantilles i fulls d'estils del seu lloc web per aconseguir un procés d'inscripció online integrat, ràpid i senzill per permetre als clients l'accés instantani a les seves factures.

És possible que no tots els seus clients vulguin donar el pas perquè els seus factures s'enviïn per mitjà d'un procés de facturació electrònica, en aquest cas hi ha opcions de canvi gradual cap al procés de factura de clients electrònica. En el procés gradual de canvi es realitzen els enviaments postals automatitzats i la generació de factures electròniques als clients alhora, llavors a mesura que els clients van accedint a l'opció de factura electrònica es descarten els enviaments postals.

Factura Clients: Resum de beneficis de la factura electrònica a clients

  • S'estalvia fins a un 50% del cost per procés de cada factura.
  • Lliurament instantània de factures de clients i amb traçabilitat del procés de visualització dels clients.
  • Gestió més ràpida dels problemes i conflictes.
  • Es redueixen significativament els errors del procés.
  • Es optimitzar la gestió d'impagaments.
  • Accés més ràpid i sense esforç per als clients a les seves factures.
  • Oportunitat de pagament en línia a través de les factures electròniques dels clients.
  • Procés més ecològic i més sostenible.

Contacti amb TBS - Telecon Business Solutions del Grup Telecon per a més informació del procés d'implantació de la factura de clients i com pot ajudar aquesta al seu negoci.

Imatge d'accés al formulari de Factura Clients

Imatge d'accés al formulari de gestió documental

Contacti aquí amb TBS - Telecon Business Solutions del Grup Telecon per a més informació.

També pot contactar a través del nostre telèfon central d'Informació:

Contacte amb TBS del Grup Telecon. Solucions de digitalització i gestió de documents. Servidors de Fax.