Factura Electrònica: Tot sobre la Factura Electrònica

Servei de facturació electrònica: Creació, Generació, emissió i enviament de factures electròniques en diferents formats (PDF, XML, Facturae, etc.).

Tot el necessari per a la factura electrònica

  • Creació i generació de factures electròniques en tots els formats necessaris: PDF Signat (per facturació entre empreses) o XML Facturae (per facturació amb administracions públiques)
  • Emissió i Enviament de les factures electròniques: per correu electrònic, per correu postal o telemàticament a les diferents administracions (ministeris, universitats, ajuntaments, etc.)
  • Opció d'entrega de les factures als diferents serveis de les administracions: FACe (Punt General d'Entrada de Factures Electròniques de l'Administració General de l'Estat), AOC (Administració Oberta de Catalunya), etc.
  • Opció de portal web on queden emmagatzemades les factures electròniques per a la seva gestió: recerca de factures per les seves dades (número de factura, client, data, etc.), accés al fitxer PDF o XML de la factura electrònica (veure, descarregar, imprimir), control de l'estat de l'enviament de les factures electròniques i postals.

Tot això sense necessitat de canviar el seu actual software de facturació i amb fins a un 90% d'estalvi enfront del seu cost actual

Accés al formulari de factura electrònica
Oferim prova gratuïta del servei, informeu-vos sense compromís

 

Preguntes freqüents del servei de factura electrònica

  • P: Tinc un programa de facturació a mida, puc integrar la meva facturació al servei de generació i enviament de factures electròniques?
  • R: Sí, el nostre servei de factura electrònica s'integra amb qualsevol software de facturació, encara que aquest sigui un programa a mida.
  •  
  • P: El meu actual software ja em gestiona la creació de factures electròniques, puc utilitzar només l'apartat d'emissió i enviament de les factures?
  • R: Sí, el servei de factura electrònica és modular i permet adaptar-se a les opcions que necessiti la seva empresa.
  •  
  • P: Necessito un certificat digital per poder generar i emetre factures electròniques signades?
  • R: És recomanable utilitzar el seu propi certificat digital per a la signatura de les factures electròniques, però en el cas que no tingui un certificat digital nostre servei ofereix l'opció de signatura delegada a tercers.
  •  
  • P: He d'enviar factures tant a empreses privades com a administracions, ¿és possible treballar amb les 2 opcions d'enviament?
  • R: Sí, el nostre servei tractarà de forma diferent les factures segons la seva destinació.
  •  
  • P: Normalment, faig l'enviament factures a diferents administracions públiques (ministeris i ajuntaments), quin format de factura s'utilitza i on s'envien?
  • R: El format de factura electrònica necessari per treballar amb les administracions a Espanya és el format Facturae XML 3.2, i cada organisme té el seu canal d'entrada de factures. Tot això es gestiona automàticament des del nostre servei: Telecon FACe.
  •  
  • P: Encara tinc clients que volen rebre les factures en format paper, com es gestionen els enviaments de factures en format electrònic i per correu postal en el mateix procés?
  • R: La nostra solució d'enviament de factures és un sistema dual que permet l'emissió de les factures en format electrònic i per correu postal, tot això en el mateix procés i totalment automatitzat. Informació detallada de la solució d'enviament de facturació a clients, aquí.

 

Contacti aquí amb TBS - Telecon Business Solutions del Grup Telecon per a més informació.

També pot contactar a través del nostre telèfon central d'Informació:

Contacte amb TBS del Grup Telecon. Solucions de digitalització i gestió de documents. Servidors de Fax.